Lyžařský kurz
2022

„Lyžák"

10. - 16. 1. 2022

V termínu 10.1 – 16.1.2022 se naši kluci společně s děvčaty z kladrubské školy zúčastnili lyžařského kurzu v hotelu Astoria v Jánských Lázních. Počasí nám přálo hned od prvního dne, kdy jsme se ještě odpoledne vydali na společnou procházku k Hoffmanovým boudám.

Druhý den jsme se probudili do slunečného počasí s azurovým nebem. Rychle nasnídat, protože radost, emoce a očekávání všech byly veliké, lyžáky na nohy a hurá do skibusu! Vlastnil ho majitel hotelu, a dovezl nás až k lanovce. Společně jsme vyjeli nahoru a podle dovedností žáků proběhlo rozdělení do jednotlivých družstev. Každé družstvo mělo svého instruktora na celý týden.

Ve čtvrtek jsme uskutečnili cestu za lyžováním do Pece pod Sněžkou. Na první část výletu jsme použili linkový skibus z Jánských Lázní, který nás vysadil u sjezdovky „Smrk“. Odtud jsme se pak přemístili již vlastními silami na sjezdovku „Zahrádky express“, kde se jezdilo většinu dne.

Když jsme se znavení vrátili na chatu, následoval odpočinek a chutná večeře, na kterou navázala instruktáž carvingového lyžování. Zbytek večera se pak nesl v duchu volné zábavy s možným výběrem. Žáci mohli shlédnout film s lyžařskou tématikou ve společenské místnosti nebo si společně zazpívat za doprovodu kytary v hale hotelu.

Pátek byl dnem odpočinkovým a dopolední program pojal každý po svém. Odpoledne si kluci i děvčata mohli zvolit mezi relaxem v bazénu nebo doplněním ´sladké´ energie v místní kavárně.

Sobotní probuzení proběhlo opět do krásného slunečného dne, který sliboval „parádní lyžovačku“. Pro žaky byl připraven soutěžní slalom na sjezdovce, každý měl dva pokusy a byl mu měřen čas. Po oběde se konaly soutěže v týmech utvořených podle různých zadání. V každém týmu musel být třeba někdo, kdo má brýle, vlastní snowboard, má blond vlasy a podobně. Čtyři soutěže proběhly na sjezdovce, další tři pak na hotelu.

Po večeři proběhlo vyhodnocení všech soutěží a celého kurzu. Pro oceněné byly připraveny odměny v podobě sladkostí a jiných dobrot. V deset hodin naposledy ´odtroubila´ večerka a s ní nastala poslední noc na lyžařském kurzu.

Neděle byla od rána plná smutku, každý věděl, že jedeme domů. Atmosféra v autobuse cestou zpět nebyla vůbec taková, jako když se jelo na hory….

Všichni už se těšíme na příští „lyžák“ a věříme, že budou ohlasy stejně kladné jako tento rok. Atmosféra hor byla totiž báječná a splnila očekávání všech.

Horám ZDAR!!!

Sranda musí "bejt"...
To je ale dřina...
Kouká se to hezky, hlavně, že tam nejsme...
Sluší nám to...
To dám!
Vydařilo se, ale odjíždíme neradi

Přihlašte se!

Pro přístup k této stránce je nutné se přihlásit.